Hoe kan ik mijn bezorgadres wijzigen?
Je kunt je bezorgadres wijzigen in je account bij Accountinformatie. Nadat je een bestelling hebt geplaatst, is het niet meer mogelijk om je adres te wijzigen.
Kan iemand anders mijn pakket ophalen bij een ophaalpunt?
Nee, alleen de persoon wiens naam op het pakket staat, kan het ophalen.
Kan ik mijn bezorging inplannen?
Nee helaas, we bieden geen geplande bezorgingen.
Bezorgen jullie op postbusadressen?
Nee helaas, wij bezorgen niet op postbussen.We bezorgen op vaste woon- en werkadressen. Ons CS Back Office team neemt contact met je op om een nieuw bezorgadres aan te vragen. Als er geen adres is opgegeven, dan wordt de bestelling geannuleerd. Je kan het bezorgadres wijzigen tijdens het afrekenen of je kunt inloggen op je account en de bezorginformatie wijzigen voordat je bestelt.
Welke vervoerders gebruiken jullie?
We gebruiken meerdere vervoerders voor onze zendingen en deze worden gekozen afhankelijk van de hoeveelheid en het soort producten dat je hebt gekocht en waarnaar de bestelling wordt verzonden.
Pakket DPD & PostNL
Verzenden jullie naar eilanden en afgelegen gebieden?
Wij bezorgen overal in Nederland.
Retourneren?
Indien u niet tevreden bent met uw bestelling, dan kunt u deze uiteraard retourneren.
Neem contact met ons op via [email protected]
U krijgt binnen 5 dagen uw informatie over het retourneren van uw product.
Stappen om iets te retourneren:
- Stap 1: Stuur ons een mail met uw ordernummer en het te retourneren product
- Stap 2: U krijgt instructies hoe u het kunt retourneren. Retourkosten zijn voor de klant
- Stap 3: Uw orderbedrag wordt teruggestort
"Wilt u een beschadigd product retourneren? Dan dient u foto bewijs mee te sturen."